01/12

Första december x) äntligen det brukar gå ganska snabt och sen är det jul lov!! ^.^
Men jag oroar mig lite över dansen, vi kan den inte riktigt och "repen" börjar på söndag och våran träning har redan varit den har veckan, och nästa vecka onsdag, torsdag o fredag är det ju showerna då måste vi kunna den!!
Och klassens lucisa är lite mysko en del låtar kan vi helt och hållet jättebra och andra har vi knapt sjungt.
Och den så ska ju inte bara alla M:are ha lucia tåg utan klassen ska också ha ett vi ska typ uppträda på fålketshus eller nått jag e inte helt säker på var det var xp men då så röstade vi ut en klassens lucia och gissa vem det blev!
det blev jag!!! för en gångs skull! fast jag MÅSTE ha låssas ljus...
men i 6:an fick vi ha riktiga ljus då blev jag inte, i 3:an fick vi ha låssas ljus då blev jag inte heller,
och på dagis får man ju va vad man vill de flästa tjejerna ville ju vara lucia (jag me) förutom ett år då var jag tomte jag hade helt tröttnat bara. Så nu är det första gången jag är Lucia!! =D
Jag är jätteglad ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0