Melodifestivalen

Heej alla bloggare och alla andra!
I går tittade jag på melodifestivalen, jag är inte något baouta fan men det är bra.
Min favvorit låt blev den sista och den första (vet inte riktigt vad dem heter) Den som ola sjöng var bra,
och den andra gorde mig lixom lungn så den var också bra.
Första plats: den sista låten
Andra plats: Den som Ola sjöng
Tredje plats: "Singel" jag gillade inte hans kläder men låten var bra.

Och så gick det bra på ut tagningen, jag var ganska nevös men det gick bra.
Nu på fredag kommer alla som har sök ha ett gemensamt prov där man ska typ fylla i ett papper
när Sven (förhoppningsvis min nya musik lärare) Spelar på pianot.


Snart ska jag gå till streetdansen, ska gå kl 3,
nu har jag såå tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0