Tävling!!!!

Heej, det här är en liten tävling som jag har hittat på, för att jag har såå tråkigt.
Så här går det till:
Du ska svara på de här frågorna genom att kommentera.
Den som svarar bäst vinner, och den vinner får en länk på min blogg till sin blogg och att jag fixar det som du gav som förslag.
OBS!! Du MÅSTE skriva din adress till din blogg om du ska va med, om du inte har någon blogg så skriv det.

Fråga 1: Vad tycker du att jag kan förbättra med min blogg, och det jag skriver?
Fråga 2: Tycker du att jag ska ha 1.dagens/veckans låt 2. dagens/veckans film 3.dagens/veckans youtube film?
Fråga 3:Vill du att jag ska fortsätta ha sånna här tävlingar?


Kommentarer
Postat av: sara

1.skriva lite oftare

2.nej

3.ja



Ta inte illa upp <333

2010-02-23 @ 15:34:28
URL: http://sarassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0