Hejsan

Jag älskar att det är så mycket snö! för då kan man åka slalom ;D
Skiiiit kul, jag och min kompis håller på att lära oss att åka snowboard det är skit svårt
men det går framåt ;D.
Mamma och jag brukar åka längd skidor ibland. Men mina pjäxor är för små så vi måste köpa nya
och nya saker är alltid roligt xD.

Jag och Carin har bykt en stoooor "snölyckta" eller det skulle vara en snölyckta men de rasa ihopp flera gonger
 så vi gav upp. men om man sätter sig innuti blir det som ett stort rum utan tak,
 efter som väggarna lutar ser det jätte stort ut =D.
Jag ska lägga ut en bild på den sen man jag har min syrras dator nu så jag får inte ladda upp några bilder på den.
XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0