Tjenare

Idag på sista lektionen var det jumpa och jasse höll i lektjonen.
Det var skit kul för att vigick ner på kärlektudden och hade vattenkrig!
Jag hade byxor och bikini överdel, och jag doppa mig as skönt det var typ 13grader.
Sen stanna Celine, Ebba o Sofia kvar, efter ett tag när vi hade torkat gick vi hem till mig,
jag hade ju ingen handduk med mig...
och så var vi ute hela dan as skönt.
Men imorgon ska vi på cykelutflyckt, och sen bada på lomarn (lommarn) eller hur den nu stavas xD.


Inte ett moln så lånkt ögat kan nå
inte en droppe rengn, på flera dar
med en glass i min mun
o i sandalen av plast, går jag i solen
o tänker på dig
ljus blåa dagar seglar förbi

Sommaren är kort, det mästa rengnar bort
men nu e den här så ta för dig solen skiner idag
hösten kommer snar, det går med vindens fart
så lyssna på mig o ta för dig

Vattnet är varmt
Och luften står still
Jag sitter i skuggan
Och läser gårdagens blad Snart är det dags
För ett hopp i det blå
Få bort sanden mellan tårna
Och svalka min kropp

ref

Na-na na-na-na
Na-na na-na-na
Na-na na-na
Na-na-na-na
Na-na-na-na-na

Sommaren är kort
Det mesta regnar bort
Men nu är den här
Solen skiner kanske bara idag

solen skiner idag

xD haha hade bara lust xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0