16/11

Hej! jag och min kompis tittade på de två senaste Harry Potter filmerna som har kommit ut.
det gjorde vi i lördags, en liten filmkväll. För att hon läser böckerna och då så hade hon inte sätt dem så då måste hon ju se dom innan vi ska titta på den allra nyaste i morgon.
När jag kom hem tänkte jag ba Hm... kanske borde läsa något kapitel i den första boken bara för att se om författaren är bra lixom. och som tur va så hade min brossa kvar de tre första i bokhyllan så jag tog den första och läste ett kapitel, när jag hade läst de så hade jag inte riktigt kommit in i handlingen så jag läste ett till och ett till och ett till och bara ett till. Nu har jag läst halva boken på 3 dagar (jag är INTE en snabb läsare som inte heller tycker så mycket om att läsa) så jag är helt totalt fast den är jätte bra!!!
Sen ska jag på dans ikväll om det nu e intresant ^.^


Lilla söööta Loppan <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0