17/11

Tejanre! jag och några kompisar var på Harry Potter nyss ^.^ den var grymt bra!
fast det tyckte så klart inte Sofia som läst boken -.-'
Jag var där med Ebba o Sofia fast vi träffa massa andra där också ;D
Sofia hade läst alla böcker så hon tyckte att dem inte tog med allt som ändå var ganska viktigt.
Ebba har bara sätt några av filmerna så hon var lite förvirrad man fick förklara lite för henne x)
Jag (som jag skrev förut) läser den första boken och har sätt alla filmerna så jag tyckte att den var as bra!
Alltså om du har läst böckerna kommer du antagligen tycka att böckerna är bättre.
Om du inte ricktigt har koll på Harry Potter eller inte har sätt den alls då ska du INTE se den du kommer inte fatta mycket se eller läs de andra först. Om du har sätt lite så vist se den om du vill ^.^
Den var lite konstig ibörjan lite förvirrade men sen när man kom in i filmen och tänkte på vad som precis hade hänt så var den as bra!!! ^.^

Nu ska jag läsa hejdå på er x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0