20/04

Hejsan på er! ^^D
har inte skrivit på länge som vanlig -.-' men det är så mycket med musikalen (Mulan)
och innan det blev grymt mycket med de så läste jag Harry Potter :)
jag har läst ett kapitel mer än filmen, men jag vill inte läsa mer för att jag vill inte bli besviken på filmen som jag kommer att bli om jag läser boken först. Men om jag ser filmen först och sen läser boken då blir jag inte besviken på boken uten på filmen i alla fall ^^D de e så jag tänker bara så ni vet xD
Men ni som bor i Norrtälje eller i närheten får grymt gärna komma på våran musikal :)
den e till för alla åldrar :) premiären är den 3/5 och sen så står resten på bilden:
Haha jag tittar i kors på bilden xD jag är den med skägg, det ser ut som spagetti x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0