17/02

Hej på er igen! Jag är vääärkligen dålig på att hålla mig uppdaterad med bloggen,
så jag antar att det är ingen som läser den här bloggen längre.
Men iaf så håller klassen på med en musikal igen! :D
Nu går vi i 8an, och vi gör "Alla tidernas musikal" det är en egen skriven musikal.
Det är 3 pesioner som har skrivit manus och bärettelsen (jag är inte en av dem).
I år är jag regissör! :D det är väldigt kul ska ni veta.
Det ända jobbiga är att jag måste ha ansvar för allt och alla, men man överlever.
Så nu är det premiär på mondag, och vi behöver värkligen en vecka till att öva. Men det får gå ändå, det blir nog bra. Jag har precis varit sjuk, och det var värkligen inte en bra tid. Jag menar; jag måste vara med och hjälpa till med musikalen, nästa vecka är det musikal vecka då vill man ju vara med ;) och veckan efter det åker jag till alperna och åker skidor med min pappa :D och då får jag värkligen inte vara sjuk!
så det är bara att ta det lugnt och hoppas på att det går över helt och hållet.
Jag gick iaf till skolan igår och idag, idag hade vi musik hela dagen. Eftersom resten av skolan hade fridluftsdag.
Älskar min klass! men det är liiiite irriterande när folk står och klagar på att vi har lite tid och att det kommer bli dåligt, när man står och förklarar något! -.-' och inte lyssnar!
Men Annars Älskar Jag Min Klass! :D <3

Ha det bra! om det är en liten rackare som läser det här, får du mer än gärna komma på våran musikal i Roslagsskolans aoula, i Norrtälje, i stockholms län, i uppland, i Sverige, i Norden, i Europa, på Jorden, nära jordens måne, i vitergatan, i universum! dit hittar du väl? ;D ja jag vet jag är jättejobbig, ska sluta. Men allvarlig kom och ta med dig dina vänner! :)

  
Jag vet, den är lite suddig... xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0